Fővárosi Blog

Fővárosi Blog

A Rendőrpalota szóróajándéka

2010. december 01. - fovarosi.blog.hu

2010 áprilisában megkerestem az ORFK szóvivői osztályát, hivatalos képeket kérve a Rendőrségi Székházról. Nagyon rendesek, segítőkészek voltak. Kaptam egy kis füzetet. Kissé már megkopott képek, lenagyított fotók összespirálozva. Összesen 18 kép. Olyan névjegykártya méretű az egész, nem kell semmi nagyot elképzelni. Valószínűleg szóróajándék lehetett az épület átadásánál, nem tudni biztosan.



Amikor átvettem, kérdeztem, hogy van-e valami átvételi elismervény, mit kell aláírni, hogy átvettem. Erre a fickó azt mondta: -Á, nem kell aláírni semmit. Mégiscsak mi vagyunk a rendőrség...

Amúgy sem gondoltam lenyúlni a kiadványt, de ezek után meg se fordult a fejemben, hogy ne vigyem vissza. Képek alant. Enjoy!



Tetszett a cikk? Kövess Facebookon is!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.12.23. 22:55:40

Nekem a Rendőrpalotáról mindig a menedzser-tablás rendőrkapitány jut az eszembe? Szobrot kellene neki állítani!
süti beállítások módosítása