Fővárosi Blog

Fővárosi Blog

A 49-es villamos

2010. szeptember 22. - fovarosi.blog.hu

Na, ki jön rá először, hogy ezt miért fotóztam le?

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gtamasl 2010.09.22. 08:09:59

Mert a Bertalan Lajos utcánál át lehet szállni a 49-es villamosról a 49-es villamosra?

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2010.09.22. 08:11:41

@gtamasl: Igen! :-)))
Van olyan jó, mint a Flitatorigát a Szentendrei HÉV-en.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.09.22. 09:22:08

@fovarosi.blog.hu: Ez egy burkolt turisztikai ajánlat: Leszállsz, megcsodálod az új gyalogoszónát, megnézed a Gárdonyi szobrot, megnézed a Hadikot (hogy tetszik-e, arról kérdezd városjárót), visszaszállsz a következőre. :-)

hzg 2010.09.22. 12:20:27

A Kálvin és a Móricz között metrópótlóként közlekedik. A Bertalan Lajos a ráadás, azért jelzik külön!?!

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2010.09.22. 12:43:11

2V, 19-41V, trolipótló nincs már de ezek rajta vannak. Bezzeg a 9-109 busz nincs rajta a Kálvin térnél. Látszik, hogy a BKV szarik az utastájékoztatásra :)

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2010.09.22. 12:47:53

@wolfclaw: Ezért kellenének digitális kijelzők inkább a járművekre. Azokat könnyebben lehetne frissíteni, mint minden két hónapban új műanyag táblákat vagy új matricákat nyomatni.

Villámhetes 2010.09.24. 00:13:52

33A,és 141A sincs már.Úgy néz ki,nincs elég új tábla.

spag · http://railzone.nl 2010.10.09. 13:44:51

Kalvinon 8-112 sincs es nem is lesz.

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.10.09. 19:07:29

@spag: Most éppen nincs, de mielőtt elkezdték volna a nagy föltúrásokat, egy rövid ideig volt: jozsefbiro.blog.hu/2008/08/25/buszmegallotobzodas

És őszintén remélem, hogy ha vége a túrásoknak, akkor megint lesz.

spag · http://railzone.nl 2010.10.12. 19:26:14

Jaja, ill hát a 112-es volt régóta.. az az igazság hogy úgy tűnik, hogy hasznosabb a 8-112 az Urániánál (és később, ha lesz hely, a Blahánál) végződtetni, de nem sokkal. Nyilván aki pont a Kálvint használta annak nem :)

promontor · http://jozsefbiro.blog.hu/ 2010.10.12. 20:13:51

@spag: Na ja. Mondjuk az Urániát nem értem, miért jobb a Kálvinnál, az előbbi tudtommal egyetlenegy átszállási lehetőséget sem ad hozzá, utóbbi legalább a 83-as trolit fel tudja mutatni. De a Blaha az talán tényleg egy fokkal jobb, bár nem nekem. Mondjuk arról nem hallottam, hogy oda terveznék a végét.
süti beállítások módosítása