Fővárosi Blog

Fővárosi Blog

Kreatív blogger vándordíjat kaptam

2010. március 13. - fovarosi.blog.hu

Valószínűleg nem úgy illik díjat kapni, hogy az ember a díj létezéséről se tud, de velem most ez történt. Az Építős blogtól kaptam meg a Kreatív Blogger Vándordíjat. A díj olyasmi, mint a sportban a vándorkupa. Aki kapja, az ír magáról egy meghatározott rendszer szerint, majd tovább is adja a díjat. Olyan ez, mint a szeretet: attól, hogy másnak is adsz belőle, neked is marad. (Jaj, de nyálas vagyok, fúj.)


A díjat az Építős blognak nagyon köszönöm!
 

És akkor most jöjjön 7 dolog magamról, a díj követelményrendszerének megfelelően:
1. Fiatalon születtem 1977-ben. Pár nappal ezután avatták fel a Népligetben a Planetáriumot. (És arról még nem is írtam cikket. Na tessék, még egy téma.)
2. Szeretek bicajozni. Túrázni is szeretek, meg a városban is szeretek tekerni. Mert annak minden nyűge dacára (ellophatják a bicajt, esik az eső stb.) nagyon jól lehet így közlekedni. Amíg más a Hungárián szívja az előtte levő kipufogójából a szürkés matériát, addig én a Városligetben és a Stefánián tekerhetek. És ez igen jó.
3. Szeretek fotózni. Most fedezgettem fel a saját kis fotóarchívumomat, a Panorama Maker programot, és lassan már illene megismernem a Photoshopot. Hogy mondjuk Budapestre tudjam adaptálni az elfalazott Párizst.
4. Most éppen munka nélkül vagyok, de két helyen is eljutok állásinterjúig hamarost. És akkor visszajuthatok Budapestre. Remélem.
5. Szeretem a kávés, kókuszos, mogyorós, csirkehúsos, halas dolgokat. (Persze nem egyszerre mindet, mint amikor az egyszeri szegény zsidó álmodozott: "Hogy én hogy szeretem a vöröshagymát! Meg a csokoládét is! Milyen finom lehet a kettő együtt!")
6. Nem vagyok "tősgyökeres" budapesti. Jászberényben születtem és jártam áltiba. Amúgy a XIII. kerületben van a csöpp kis lakásom.
7. Mindjárt jön a MüPás cikk, mert 5 éves a ház. Nekem sokkal jobban tetszik, mint a szerintem elég giccses Nemzeti. És mindig vitát provokálok, ha ezt elmondom. A Nemzeti vagy MüPa egy kicsit olyan vita lett, mint régebben a Népi - Urbánus.

Úgyhogy most azon nyomban tovább is adom a díjat. Több jelöltem is van. A Városképp blogot azért szeretem, mert nagyon alaposan utánajárnak egy-egy témának. A Muma blogot azért szeret(t)em, mert sokszor talált rá olyan témákra, amiről még más itthon nem is írt - csak már nem frissül. (Rádayt idézve: "Kár.") A Városjáró blog, a BKV figyelő és a Retek blog kikiabálja helyettem is azt, ami szar/nem működik/hiányzik. A Táj-Kert blog szerzője meg olyan helyeken jár, amiket általában igen nagyon irigylek :-) A vándorserleget egy talán (méltatlanul) kevésbé ismert blog kapja meg tőlem, azzal a kéréssel, hogy ő is adja tovább. A remek meglátásokért, az észrevett fontos részletekért adom tovább a virtuális serleget a nemrégiben újraindult Forrás: Budapest blognak. Az archívuma itt látható, az újraindult blog itt olvasható. Hajrá, így tovább mindenki!
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retek. · http://csakaszepre.blog.hu 2010.03.13. 22:39:35

Neked is hajrá és csak így tovább!
süti beállítások módosítása