"1933 december 16-án adták át Budapest első trolibuszvonalát, ami a Bécsi út és a Vörösvári út kereszteződésétől, az óbudai temetőig húzódott. Az ottani gyér forgalom késztette a kísérleti szakasz oda telepítését. A 2,7 km-es vonalon 196 db vezetéktartó oszlopot, 11 200 méter munkavezetéket és 5437 méter tápkábelt építettek. Hétköznaponként egy illetve kettő trolibusz volt forgalomba kapcsolva, vasárnap pedig az összes, azaz három." (Forrás)
További Nava Filmhíradókhoz katt ide!
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.11.23. 09:30:58
sga 2011.11.23. 14:23:16
Rocko- 2011.11.23. 20:56:45
mondjuk így már értelmet nyer valamelyest a villányi úti villamos és trolibusz üzemigazgatóság.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.11.23. 21:56:41
"villányi úti villamos és trolibusz üzemigazgatóság."
- ???
www.bkv.hu/upload/M_166/rek4/1104.pdf
www.bkv.hu/ftp/alapito/alapitookirat.pdf
Rocko- 2011.11.23. 22:22:46
www.kulonbensi.hu/temp/2009-07-24-222.jpg
Kicsi Kacsa 2011.11.23. 22:51:53
Testvérem mesélte, hogy amikor odaköltöztünk, akkor építették át a Villányin a villamosvágányokat, addig a jobb oldalon voltak a sínek, ha körtér felől jövünk. 1962.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.11.23. 22:57:41
Rocko- 2011.11.23. 22:58:39
mennyire biztos ez a vágányos dolog?
iho.hu/img/galery/111018-fortepan_20.jpg
itt eléggé középre fut be a a vágány. és leírás szerint 50-es évek.
itt pedig egyértelműen középen van:
iho.hu/img/galery/111018-fortepan_22.jpg
Kicsi Kacsa 2011.11.23. 23:07:28
Kicsi Kacsa 2011.11.23. 23:09:47
Rocko- 2011.11.23. 23:16:12
Kicsi Kacsa 2011.11.23. 23:27:30
Ndre 2012.01.01. 21:16:38